< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Wstęp do ankiety – jak dobrze zachęcić wypełniającego
Największym problemem w realizacji badań ankietowych jest zapewnienie właściwej liczby wypełnień przez wybraną grupę respondentów. Ankietę możesz stworzyć i udostępnić… Czytaj dalej Wstęp do ankiety – jak dobrze zachęcić wypełniającego
Aneta Janowska
Kontrybutor

Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu
Kompetencje twarde to konkretne, możliwe do nauczenia i wymierne umiejętności, takie jak kodowanie czy księgowość, nabyte w drodze edukacji i… Czytaj dalej Kompetencje miękkie vs. kompetencje twarde: Dlaczego Twoi pracownicy potrzebują obu
Karolina Konopka
Customer support manager

Pytania macierzowe w ankietach – poradnik
Pytania macierzowe czyli grupy pytań zaprezentowanych w postaci tabeli są jednym z najpopularniejszych typów pytań stosowanych w klasycznych ankietach. Dla… Czytaj dalej Pytania macierzowe w ankietach – poradnik
Pan interkropek
Wyimaginowana maskotka firmy

Idealne zaproszenie e-mail do wypełnienia ankiety
Kluczem do uzyskania dobrego wskaźnika odpowiedzi na ankietę ma wiele wspólnego z przygotowaniem odpowiedniej wiadomości e-mail z zaproszeniem do wypełnienia… Czytaj dalej Idealne zaproszenie e-mail do wypełnienia ankiety
Karolina Konopka
Customer support manager

Kwestionariusz ankiety i wywiadu – przykład i definicja
Kwestionariusz ankiety i wywiadu to jedno z podstawowych narzędzi badawczych w dziedzinie nauk społecznych. Potocznie nazywa się tak formularz, który… Czytaj dalej Kwestionariusz ankiety i wywiadu – przykład i definicja
Aneta Janowska
Kontrybutor

Jakościowe badania rynku- analiza i przykłady zastosowania
Jakościowe badania rynku to metoda badań opartych na pytaniach otwartych (konwersacyjnych), które w dużym stopniu opierają się na grupach fokusowych,… Czytaj dalej Jakościowe badania rynku- analiza i przykłady zastosowania
Karolina Konopka
Customer support manager