< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Ankiety dla HR – jakie informacje warto pozyskać od pracowników?
Specjaliści ds. zasobów ludzkich mają za zadanie pozyskiwać jak najlepsze talenty oraz utrzymywać już istniejących pracowników w firmie. Stosowanie różnych… Czytaj dalej Ankiety dla HR – jakie informacje warto pozyskać od pracowników?
Karolina Konopka
Customer support manager

Customer Satisfaction Index: co to jest i jak go mierzyć?
Customer Satisfaction Index (CSI) to jeden z kluczowych wskaźników używanych do oceny poziomu satysfakcji klientów. Dzięki niemu firmy mogą mierzyć… Czytaj dalej Customer Satisfaction Index: co to jest i jak go mierzyć?
Karolina Konopka
Customer support manager

Kwestionariusz ankiety i wywiadu – przykład i definicja
Kwestionariusz ankiety i wywiadu to jedno z podstawowych narzędzi badawczych w dziedzinie nauk społecznych. Potocznie nazywa się tak formularz, który… Czytaj dalej Kwestionariusz ankiety i wywiadu – przykład i definicja
Aneta Janowska
Kontrybutor

Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
W ostatnim czasie coraz większą popularnością cieszą się badania satysfakcji klienta. Często jesteśmy proszeni o wypełnienie ankiety na temat usługi lub produktu.… Czytaj dalej Badanie NPS – jak robić? metodologia i błędy
Karol Koronowicz
Founder

15 najlepszych pytań w ankiecie satysfakcji klienta
Ankiety satysfakcji klientów są bardzo ważne dla firm, które chcą zrozumieć doświadczenia swoich klientów i zebrać opinie. Są również elementem… Czytaj dalej 15 najlepszych pytań w ankiecie satysfakcji klienta
Karolina Konopka
Customer support manager

Test Wielkiej Piątki: czym jest i jak może pomóc w biznesie?
Konkretne zachowania, poglądy oraz motywy działań wpływają nie tylko na życie prywatne, ale także na zawodowe. Dlatego Test Wielkiej Piątki… Czytaj dalej Test Wielkiej Piątki: czym jest i jak może pomóc w biznesie?
Karolina Konopka
Customer support manager