< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Ankieta mobilna – podstawa skutecznego badania
Osoby korzystające z Internetu wykorzystują do tego celu różnego rodzaju urządzenia. Z punktu widzenia naszego serwisu analizujemy użytkowników pod kątem wielkości… Czytaj dalej Ankieta mobilna – podstawa skutecznego badania
Karol Koronowicz
Founder

Ankieta w MS Teams w kilku prostych krokach
Ankiety są niezwykle przydatnym narzędziem w celu zbierania informacji, opinii i danych od grupy osób. Mają zastosowanie w różnych dziedzinach,… Czytaj dalej Ankieta w MS Teams w kilku prostych krokach
Karolina Konopka
Customer support manager

Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Istnieje duża przepaść między tym, co firmy uważają, że klienci chcą, a tym, czego klienci faktycznie oczekują w doświadczeniu z… Czytaj dalej Jak wdrożyć strategię Customer Experience w Twojej firmie?
Karolina Konopka
Customer support manager

Informacja zwrotna dla pracowników- jak przekazywać opinie o wynikach pracy
Zarządzanie employee experience to nie tylko delegowanie zadań i monitorowanie ich postępów. W dzisiejszym środowisku pracy, gdzie rozwój osobisty i… Czytaj dalej Informacja zwrotna dla pracowników- jak przekazywać opinie o wynikach pracy
Karolina Konopka
Customer support manager

Test Wielkiej Piątki: czym jest i jak może pomóc w biznesie?
Konkretne zachowania, poglądy oraz motywy działań wpływają nie tylko na życie prywatne, ale także na zawodowe. Dlatego Test Wielkiej Piątki… Czytaj dalej Test Wielkiej Piątki: czym jest i jak może pomóc w biznesie?
Karolina Konopka
Customer support manager

Testy Kompetencji Pracowników: Ocena potencjału zawodowego
Coraz więcej firm zdaje sobie sprawę z istoty skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi, co staje się kluczowym aspektem ich strategii biznesowej.… Czytaj dalej Testy Kompetencji Pracowników: Ocena potencjału zawodowego
Karolina Konopka
Customer support manager