< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Wielojęzyczne ankiety: Zbieraj odpowiedzi w wielu językach
Umiejętność gromadzenia spostrzeżeń od różnych odbiorców ma kluczowe znaczenie dla przedsiębiorstw, badaczy i organizacji. Wielojęzyczne ankiety okazały się potężnym narzędziem… Czytaj dalej Wielojęzyczne ankiety: Zbieraj odpowiedzi w wielu językach
Karolina Konopka
Customer support manager

Motywowanie pracowników – definicja, ankieta, metody
Pracownicy są sercem każdej organizacji. Od kilku osobowych firm, po duże korporacje. Fundacje, urzędy państwowe, wszystkie te instytucje potrzebują pracowników.… Czytaj dalej Motywowanie pracowników – definicja, ankieta, metody
Aneta Janowska
Kontrybutor

Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Zatrudnienie nowych pracowników wymaga więcej niż tylko namówienia ich do podpisania umowy o pracę. Musisz zapoznać ich ze swoją firmą,… Czytaj dalej Proces onboardingu – najważniejsze etapy
Karolina Konopka
Customer support manager

Odkryj jak przygotować skuteczny offboarding: Zarządzaj odejściem pracownika
W biznesie nieuniknione są zmiany w zespole. Odchodzenie pracowników może być stresujące zarówno dla firm, jak i dla samych pracowników.… Czytaj dalej Odkryj jak przygotować skuteczny offboarding: Zarządzaj odejściem pracownika
Karolina Konopka
Customer support manager

Pytania do ankiety – rodzaje, przykłady i porady
Pytania są podstawowym elementem każdej ankiety. Właściwa konstrukcja i dobór odpowiednich typów pytań ma bezpośredni wpływ na powodzenie badania ankietowego.… Czytaj dalej Pytania do ankiety – rodzaje, przykłady i porady
Karolina Konopka
Customer support manager

Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka
Analizowanie wyników ankiety brzmi nieciekawie. Często tak jest, jeżeli ręcznie trzeba łączyć zebrane odpowiedzi wykonać dużo pracy, zanim wyciągniesz pierwsze… Czytaj dalej Analiza ankiety – wyniki, wnioski i statystyka
Aneta Janowska
Kontrybutor