< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Szkolenie pracowników kontra rozwój umiejętności: jaka jest różnica?
Kiedy mówimy o szkoleniach korporacyjnych, naszym pierwszym odruchem jest powiązanie ich z konkretnym celem efektywnościowym, związanym z konkretnym stanowiskiem. Jeśli… Czytaj dalej Szkolenie pracowników kontra rozwój umiejętności: jaka jest różnica?
Karolina Konopka
Customer support manager

Trendy w badaniach HR, które warto znać w 2024
W miarę jak świat pracy przechodzi przez nieustanne zmiany i ewolucje, dziedzina zarządzania zasobami ludzkimi (HR) staje się coraz bardziej… Czytaj dalej Trendy w badaniach HR, które warto znać w 2024
Karolina Konopka
Customer support manager

Employee journey map – czym jest mapowanie doświadczeń pracowników?
Mapowanie doświadczeń pracowników, znane również jako Employee Journey Map, to strategiczne narzędzie, które pomaga organizacjom zrozumieć całą ścieżkę, jaką pracownik… Czytaj dalej Employee journey map – czym jest mapowanie doświadczeń pracowników?
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankiety dla HR – jakie informacje warto pozyskać od pracowników?
Specjaliści ds. zasobów ludzkich mają za zadanie pozyskiwać jak najlepsze talenty oraz utrzymywać już istniejących pracowników w firmie. Stosowanie różnych… Czytaj dalej Ankiety dla HR – jakie informacje warto pozyskać od pracowników?
Karolina Konopka
Customer support manager

Ankieta weselna – zaproszenie weselne online
Ślub i wesele to wyjątkowe wydarzenie dla młodej pary i jej bliskich. Jednak jest to też ogrom pracy. Istnieją elementy… Czytaj dalej Ankieta weselna – zaproszenie weselne online
Pan interkropek
Wyimaginowana maskotka firmy

Pytania do ankiety – rodzaje, przykłady i porady
Pytania są podstawowym elementem każdej ankiety. Właściwa konstrukcja i dobór odpowiednich typów pytań ma bezpośredni wpływ na powodzenie badania ankietowego.… Czytaj dalej Pytania do ankiety – rodzaje, przykłady i porady
Karolina Konopka
Customer support manager