< 1 minut czytania
Powiązane artykuły

Employee journey map – czym jest mapowanie doświadczeń pracowników?
Mapowanie doświadczeń pracowników, znane również jako Employee Journey Map, to strategiczne narzędzie, które pomaga organizacjom zrozumieć całą ścieżkę, jaką pracownik… Czytaj dalej Employee journey map – czym jest mapowanie doświadczeń pracowników?
Karolina Konopka
Customer support manager

Nowa wersja interankiet
Ostatnie 12 miesięcy ciężko pracowaliśmy nad nową wersją serwisu. Ostatnie pół roku było najbardziej intensywne. Dziś z wielkim zadowoleniem możemy… Czytaj dalej Nowa wersja interankiet
Karol Koronowicz
Founder

Różnice między ankietami pulsacyjnymi a badaniami zaangażowania pracowników
Ankiety w miejscu pracy to świetny sposób na podniesienie morale, zwiększenie zaangażowania pracowników i utrzymanie wartości firmy. Jednak palące pytanie brzmi:… Czytaj dalej Różnice między ankietami pulsacyjnymi a badaniami zaangażowania pracowników
Karolina Konopka
Customer support manager

Customer Satisfaction Index: co to jest i jak go mierzyć?
Customer Satisfaction Index (CSI) to jeden z kluczowych wskaźników używanych do oceny poziomu satysfakcji klientów. Dzięki niemu firmy mogą mierzyć… Czytaj dalej Customer Satisfaction Index: co to jest i jak go mierzyć?
Karolina Konopka
Customer support manager

Tabela krzyżowa – jak zrobić? Przykład i porady
Szukając na Wikipedii informacji, o tym, czym jest tabela krzyżowa, można się trochę zmieszać. Definicja mówi nam, że to tabela, która przedstawia łączny rozkład… Czytaj dalej Tabela krzyżowa – jak zrobić? Przykład i porady
Aneta Janowska
Kontrybutor

Wprowadzenie nowego pracownika: Jakie są koszty onboardingu
Przedsiębiorstwa, które inwestują odpowiednią ilość czasu i wysiłku w wdrożenie kompleksowych i współpracujących doświadczeń związanych z przyjmowaniem pracowników, osiągają wyższy… Czytaj dalej Wprowadzenie nowego pracownika: Jakie są koszty onboardingu
Karolina Konopka
Customer support manager