Przykłady

Ankieta efektywności komunikacji marketingowej

Dla każdej firmy efektywny system komunikacji marketingowej jest podstawą dla podjęcia przez kierownictwo własnych decyzji w zakresie strategii biznesu.

Ankieta efektywności komunikacji marketingowej

Badaj kompleksowo swoich klientów z naszym produktem Customer Heaven

Umów demo
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz

Analiza efektywności komunikacji marketingowej

Komunikacja marketingowa to jeden z najlepszych sposobów dotarcia do rynku docelowego. Przeprowadzenie ankiety komunikacyjnej to skuteczny sposób na określenie, co Twoi członkowie naprawdę myślą o Twoich treściach. Zrozumienie tego, co Twoi członkowie myślą o sposobie, w jaki się z nimi komunikujesz, ma kluczowe znaczenie. Tworzysz treści, aby nawiązać z nimi kontakt, a wiedza o tym, czy to działa i dlaczego, ma kluczowe znaczenie dla powodzenia strategii marketingowej Twojej firmy.

Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz

Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.

Bezpieczeństwo i zgodność RODO

Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.

KPI – Kluczowe wskaźniki efektywności.

W każdej strategii marketingowej, tuż obok planowanych działań powinny znaleźć się cele oraz metody weryfikacji stopnia ich wykonania. Kluczowe wskaźniki efektywności (ang. Key Performance Indicators – KPI) to finansowe i niefinansowe mierniki stosowane w celu mierzenia efektywności stopnia realizacji podejmowanych działań w organizacji, w tym przypadku działań marketingowych. Każda firma w zależności od przyjętych celów powinna dobrać indywidualne wskaźniki.

Ogólne KPI

  • Przełożenie podjętych działań na liczbę pozyskanych klientów – zbadanie tego w jaki sposób, klienci trafiają do firmy (AdWords, Social media, Blog, Landing Page)
  • Koszt pozyskania leada (ang. lead – osoba potencjalnie zainteresowana ofertą, posiadająca konkretną potrzebę zakupową) – określenie ile nakładu wymaga pozyskanie leada w różnych kanałach dystrybucyjnych.
  • Stosunek ruchu na stronie do ilości generowanych leadów – sam ruch na stronie daje niewielkie pojęcie na temat efektywności marketingu jeżeli nie przekłada się na sprzedaż. Dlatego też zamiast weryfikacji ruchu na stronie warto sprawdzić ilu odwiedzających jest faktycznie zainteresowanych ofertą.
  • ROI (ang. Return on Investment – zwrot z inwestycji) – stosunek nakładów na poszczególne działania marketingowe w stosunku do zysków.

Metody pomiaru efektywności

Dobrym rozwiązaniem dla firmy jest samodzielność i otwartość w stosunku do klientów. Po wykonaniu usługi lub sprzedaży produktu warto zapytać klienta, jak trafił do naszej firmy – czy było to polecenie, publikacja artykułu, blog, czy może wyszukiwarka. W ten sposób jesteśmy w stanie w szybki i darmowy sposób zdobyć informacje o faktycznej motywacji klienta. Ciekawym rozwiązaniem może okazać się bardziej obszerna, dobrowolna ankieta, w której dodatkowo spytamy klientów o korzystanie z portali tematycznych, czytelnictwo bloga, preferencje kontaktowe i inne rzeczy, które są nam niezbędne do wewnętrznych badań.

’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO