Ankieta potrzeb klienta może umożliwić Ci zebranie informacji o tym, czego Twój klient potrzebuje oraz jakie są jego problemy.
Badaj kompleksowo swoich klientów z naszym produktem Customer Heaven
Umów demoAnaliza potrzeb klienta to proces identyfikacji wymagań klienta dotyczących produktu lub usługi. Jest używana we wszelkiego rodzaju kontekstach zarządzania produktem i marką, w tym opracowywania koncepcji, opracowywania produktów, analizy wartości i innych. Potrzeby klienta to atrybuty produktu, marki lub usługi, które motywują kogoś do zakupu. Termin ten obejmuje podstawowe elementy niezbędne, takie jak wystarczająco dobra jakość i przystępna cena , a także obejmuje bardziej abstrakcyjne i złożone czynniki zakupu, takie jak aspiracyjny wizerunek marki lub poczucie zgodności między osobistymi opiniami klienta a etyką marki . Potrzeby klientów są bardzo różne – między poszczególnymi klientami w Twojej grupie docelowej oraz od produktu do produktu i marki do marki. Aby skutecznie identyfikować potrzeby klientów, potrzebny jest ciągły program analiz, który rejestruje i analizuje opinie klientów . Ankiety mogą być ważną częścią tego procesu.
Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz
Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.
Integracja z zewnętrznymi systemami
Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.
Bezpieczeństwo i zgodność RODO
Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.
Dobre zrozumienie potrzeb klientów pomaga Twojej firmie na kilka sposobów.
Po pierwsze, pomaga w rozwoju produktu i decyzjach dotyczących pakowania produktu . Jeśli wiesz, że Twoi klienci chcą różnych opcji kolorystycznych i rozmiarowych w danym produkcie, możesz mieć pewność, że je zapewnisz. Jeśli chcą mieć szeroką gamę kolorów i rozmiarów, ale ważniejsze jest dla nich, aby uzyskać produkt w odpowiedniej cenie, wiesz, jak ustalić priorytety dla swoich zasobów, aby odpowiednio zrównoważyć te potrzeby. Możesz także wykorzystać oceny potrzeb klientów dotyczące istniejących produktów i usług, aby ulepszyć i rozwinąć swoją ofertę produktów w przyszłości. Po drugie, pomaga sprzedawać produkty, które już posiadasz, w najbardziej efektywny sposób. Możesz upewnić się, że Twoje komunikaty marketingowe odzwierciedlają pragnienia i cele klienta oraz podkreślają najważniejsze funkcje i korzyści. Na przykład, jeśli sprzedajesz sprzęt outdoorowy i wspominasz, że jest on trwały i wodoodporny, możesz podkreślić fakt, że Twoje zrównoważone metody produkcji skutkują zerową zawartością węgla dla każdej odzieży. Dzięki analizie potrzeb klientów dowiesz się, czy jest to coś, co naprawdę cenią Twoi klienci.
Ocena potrzeb klienta nie musi być jednorazowym wydarzeniem ani nawet dotyczącym produktu. Możesz upewnić się, że stale zaspokajasz potrzeby klientów, utrzymując ogólny wysoki standard wiedzy o tym, jak myślą i czują się Twoi klienci. Przyniesie to korzyści nie tylko w bardziej efektywnym projektowaniu i marketingu Twoich produktów, ale także w sprawianiu, że klienci poczują się znani, zrozumiani i docenieni podczas interakcji z Tobą. Stawanie się bardziej skoncentrowanym na kliencie to wybór, którego dokonuje coraz więcej firm, skupiając się mniej na danych operacyjnych, a bardziej na spostrzeżeniach opartych na doświadczeniu, które odzwierciedlają to, jak klienci myślą i czują się w związku z dostarczanymi przez Ciebie doświadczeniami . Dzięki Interankietom możesz tworzyć ankiety i zagłębiać się w to, co jest najważniejsze dla Twoich klientów i Twojej firmy.
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta
Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%
Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami
Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.