Przykłady

Ankieta pulse check klienta

Ankieta pulse check klienta może umożliwić Ci zebranie informacji o tym, czego Twój klient potrzebuje oraz jakie są jego problemy.

Ankieta pulse check klienta
  1. Ankiety dla RedBull
  2. Schindler wykorzystuje nasze formularze
  3. Wspieranie badań firmy Bayer
  4. Badania satysfakcji dla DB Schenker
  5. Badania NPS w Danone
  6. Ankiety w KraftHeinz

Ankieta Pulse Check klienta

Ankieta Pulse Check Klienta to potężne narzędzie, które pomaga zrozumieć satysfakcję, lojalność i preferencje klientów. Zapewnia firmom cenny wgląd w obszary wymagające poprawy, co może pomóc w utrzymaniu klientów, zwiększeniu ich lojalności, a nawet przychodów. Zbierając regularne informacje zwrotne, firmy mogą być na bieżąco informowane o zmieniających się potrzebach i oczekiwaniach klientów oraz podejmować proaktywne kroki, aby im sprostać. Nasz szablon ankiety Customer Pulse ułatwia zbieranie opinii i ciągłe doskonalenie.

Zbieraj odpowiedzi gdzie chcesz

Ankiety mogą być wypełniane w dowolnym miejscu, można to zrobić na komputerze, telefonie lub tablecie.

Integracja z zewnętrznymi systemami

Posiadamy gotowe integracje z ponad 1500 aplikacji oraz API, które umożliwia współpracę z dowolnym systemem.

Bezpieczeństwo i zgodność RODO

Przykładamy szczególną wagę do względów bezpieczeństwa przetwarzanych danych. Zbieranie danych za pomocą naszego serwisu spełnia wymogi RODO.

Kiedy wysłać ankietę Pulse Check klienta?

Czas wysłania ankiety Customer Pulse może zależeć od rodzaju działalności i doświadczenia klienta. Oto jednak kilka ogólnych wskazówek dotyczących tego, kiedy należy wysłać ankietę Pulsu Klienta:

1.Po tym, jak klient dokona zakupu lub skorzysta z Twojej usługi.

Jest to dobry moment na wysłanie ankiety, aby ocenić jego zadowolenie i zidentyfikować obszary wymagające poprawy.

2. Po interakcji klienta z zespołem obsługi klienta.

Jeśli klient skontaktował się z zespołem obsługi klienta, wysłanie ankiety po interakcji może pomóc w zrozumieniu, w jakim stopniu zespół rozwiązał problem.

3. Regularnie.

Wysyłanie regularnej ankiety, na przykład comiesięcznej lub kwartalnej, pomoże Ci być na bieżąco z zmieniającymi się potrzebami i preferencjami Twoich klientów.

4. Kiedy klient przestał korzystać z Twojego produktu lub usługi.

Wysłanie ankiety, gdy klient przestał korzystać z Twojego produktu lub usługi, może pomóc Ci zrozumieć, dlaczego odszedł i jak możesz ulepszyć, aby zapobiec przyszłej rezygnacji.

Czym ankiety Pulse Check różnią się od NPS?

Ankiety Pulse Check i NPS (Net Promoter Score) służą do pomiaru satysfakcji i lojalności klientów, ale istnieją między nimi pewne kluczowe różnice:

1. Częstotliwość:

Ankiety Pulse Check klienta są zazwyczaj przeprowadzane regularnie, na przykład co miesiąc lub co kwartał, w celu śledzenia zmian zadowolenia klientów w czasie. NPS jest często używany jako jednorazowa ankieta do pomiaru ogólnej lojalności klientów i chęci polecania firmy innym.

2. Zakres:

Ankiety Pulse Check klienta są często bardziej wszechstronne i obejmują szeroki zakres tematów, takich jak zadowolenie z produktu, obsługa klienta i ogólne wrażenia. Z drugiej strony NPS koncentruje się w szczególności na lojalności klientów i prawdopodobieństwie skierowania innych do firmy.

3. Pomiar:

Ankiety Pulse Check klienta często wykorzystują szereg typów pytań, takich jak skale wielokrotnego wyboru i oceny, aby zebrać bardziej szczegółowe informacje zwrotne. Z drugiej strony NPS używa jednego pytania, które prosi klientów o ocenę prawdopodobieństwa polecenia firmy w skali od 0 do 10.

4. Możliwość działania:

Ankiety Pulse Check klienta są często wykorzystywane do identyfikacji konkretnych obszarów wymagających poprawy i ukierunkowania planów działania w celu uwzględnienia opinii klientów. Z drugiej strony NPS jest często używany jako punkt odniesienia wysokiego poziomu do porównywania z innymi firmami i śledzenia ogólnej lojalności klientów w czasie.>

Inne szablony w kategorii Badania klienta

Więcej przykładowych szablonów Przejdź
’’interankiety idealnie wspierają nasze procesy rekrutacyjne oraz komunikację wewnątrz firmy.’’
Danone

Całkowicie zautomatyzowaliśmy przeprowadzanie ankiet satysfakcji klienta

Bayer

Ankiety rekrutacyjne skróciły proces rekrutacji o 40%

DB Schenker

Ankiety pomagają nam w szybkiej i skutecznej komunikacji z pracownikami

interkropek

Zacznij zbierać odpowiedzi

Jest to bardzo łatwe i w każdym momencie możesz liczyć na nasze wsparcie.

Załóż darmowe konto
  • Pakiet bezpłatny
  • Brak zobowiązań
  • Zgodność z RODO